> Administracja & Zasoby ludzkie > Wrocław

Specjalista ds wsparcia klienta niemieckojęzycznego (Helpdesk) w Wrocław, Dolnośląskie sprżedam

Opis ogłoszenia:

Na wyszczególnionym stanowisku będziesz: Pierwszą linią wsparcia dla wewnętrznych użytkowników w odniesieniu do ich sprzętu i oprogramowania Punktem kontaktu (mail, chat, telefon) dla klienta wewnętrznego Raportował i monitorował usługi zgodnie z przyjętymi standardami Jakiej osoby poszukujemy? Z biegłym językiem niemieckim i komunikatywnym angielskim Mile widziane z doświadczeniem w dziale helpdesk lub obsłudze klienta Z podstawową wiedzą na temat obsługi komputera Z analitycznym umysłem Jeśli wciąż się zastanawiasz : Nasza firma jest wiodącym dostawcą dla przemysłu automotive Oferujemy konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, multisport, ubezpieczenie grupowe Oferujemy elastyczny grafik pracy: praca na pełen lub niepełen etat Możliwość pracy w weekendy - zdalnie, w zaciszu swojego domu. Zapewniamy szkolenie w którym wszystkiego Cię nauczymy krok po kroku Będziesz pracował w centrum Wrocławia - w okolicach Starego Miasta Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

 

Aplikuj teraz

 Aplikuj teraz
Detale ogłoszenia: Specjalista ds wsparcia klienta niemieckojęzycznego (Helpdesk)
Rodzaj: Sprżedam - prywatne
WojewództwoDolnośląskie
Miasto:Wrocław
Kategoria:Administracja & Zasoby ludzkie
 To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące.
 Edytuj
 Zgłoś
Podziel się:
Link: